خدا جون سلام!!

      خدا جونم سلام 

      صدامو میشنوی؟!  

      امشب میخوام باهات حرف بزنم 

      درست همین امشب که میگن در آسمون به روی بنده هات بازه بازه. 

      نمیدونم از کجا شروع کنم  

      زمان چقدر زود میگذره هنوز شب قدر پارسال رو کاملا یادمه  

      حتی سال قبل و سال قبل ترش که با بچه ها میرفتیم مسجد دانشگاه 

      حتی هنوز درست یادمه که تو اون شب ها چیا بهت گفتم میدونم که توام یادته  

       گله ای نیست که همینی هم که هستم ایمان دارم به این خاطره که 

       تو یه لحظه نظر ت رو ازم برنگردوندی 

      اما اگه هنوزم خیلی از همون حرفا تو دلمه  

      حتما واسه اینکه آینه دل من غبار داشته 

      به قول یه دوستی که میگفت کاش دلهامون اونقدر صاف بود که  

      دعاهامون قبل از پایین اومدن دستامون اجابت میشد 

      خدا جونم امشب یه بار دیگه بیقرار و مضطرب و دل تنگ خیلی دل تنگ 

      اومدم با خودت حرف بزنم  

      مگه خودت نگفتی صد بار اگر توبه شکستی باز آی! 

      امشب اونقدر دستامو بالا نگه میدارم تا آینه ی دلمو خودت صاف کنی  

      و دعاهامو قبول . 

      خدای مهربونم خودت که از دل من خبر داری و میدونی که  

      بیشتر دعاهای من واسه کیا و واسه چیا ست  

      خدای خوب من دل من امشب مال تو  

      اونو با خودت به آسمون ببر  

      و تا زلالش نکردی و از نور یاد خودت آروم آرومش نکردی  

      به من برش نگردون.  

      اگه اینو ازت میخوام واسه این نیست که اول به فکر خودمم نه 

      خودت میدونی که اینو میگم تا با یه دل پاک ونورانی که تو بهم میدی  

      واسه همه دعا کنم و امیدوار باشم که به حق فرق شکافته ی علی (ع) 

       همه رو ازم قبول میکنی !

       

      خدایا امشب میخوام واسه همه ی همه دعا کنم  

      واسه هر کی که غمی به دلشه 

      واسه هر کی که دردی به جونشه 

      واسه هر کی که  دریای دلش طوفانیه 

      واسه هر کی که چشم به راهه 

      واسه هر کی که گره ای به کار زندگیشه 

      واسه هر  بچه ایی که تو یه گوشه ای ازین دنیا  

      توی یه خونه ی سوت و کور و بی فروغ زندگی و بدون حتی یه لقمه نون 

      سر سفره ی افطار یا تو یه پرورشگاه و بی مهر و نوازش مادری یا دست محبت پدری  

      چشای معصومش منتظر یه جرعه مهر و نوازشه و ما غافل !  

      واسه هر کی که  غباری رو آینه ی دلشه  

      و واسه هر کی که یه عالمه آرزو تو قلبشه  

      واسه همه فقط از خودت میخوام خدا جون که  

 

             اگه همه دنیا بخوان و تو بگی نه        نخوان و تو بگی آره

        

                                                                تمومه!

  

        

        

                                                                                                      التماس دعا...

جاده ی موفقیت (هفته ی اول)

 

امروز سر آغاز بخت است 

اولین گام به را ه های نو  

و دستی به سوی همبستگی های نوین. 

 

امروز نیک وقت آنست  تا به یاد آری 

تو خداوندگار آن نیروی شگرفی 

که شادمانی را به زندگیت ارمغان تواند داد 

و عشق را و رضایت را . 

 

و امروز هم آن است  

که آهنگ رفتن کنی 

آهنگ فرداهای روشن خویش... 

 

  

.                                                               خدایا!به امید تو

ادامه مطلب ...

اینجا آغاز است!

  

   امروز اگر بیاغازی

   

  فردا را چنان توانی ساخت 

 

   که در پندار میداشتی! 

.پس پیش به سوی موفقیت  

به امید تو خدا جونم!