جلل الخالق!!!!!

همیشه فکر میکردم بعضی چیزا فقط تو فیلماست.فکر میکردم بعضی اتفاقا فقط تو فیلما میفته.بارها شده بود که موقع دیدن یه فیلم با خودم گفته بودم اگه این اتفاقا واقعا و مثلا واسه من رخ میداد چی کار میکردم؟؟و بعد که میدیدم حتی تصورش هم کلافه ام میکنه یه نفس راحت میکشیدم و میگفتم نه بابا فیلمه دیگه نویسنده ها فکرشون بازه واسه نوشتن تا کجا و کجا... 

 

اما حالا ... 

حالا اصلا باورم نمیشه واقعیت مام شده مث فیلما.اصلا باورم نمیکنم.!!! 

خدایا حکمتتو شکر ! 

کاش مام میفهمیدیم حکمت بعضی اتفاقایی که برامون رقم میزنی واقعا چیه؟؟؟؟ 

چرا چرا اینجوری شد؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام
خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنید
من شمارو با نام( وکیل باشی)لینک کردم شما هم منو با نام (سیب دوست داشتنی) لینک کنید
مرسی
www.zanjanhistory.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد