من ایرانی ام! من هوارم را سر خواهم داد!!


مشت میکوبم بر در


پنجه میسایم بر پنجره ها


من دچار خفقانم،خفقان!


من به تنگ آمده ام از همه چیز


بگذارید هواری بزنم:


                          -آی!


با شما هستم!


                    این درها را باز کنید!




من به دنبال فضایی میگردم:


لب بامی،


                  سر کوهی،


                                    دل صحرایی


که در انجا نفسی تازه کنم.


آه!

           می خواهم فریاد بلندی بکشم


    که صدایم به شما هم برسد!




من به فریاد،


              همانند کسی


که نیازی به تنفس دارد،


مشت میکوبد بر در


پنجه می ساید بر پنجر ه ها،


                               محتاجم.


من هوارم را سر خواهم داد!


چار ه ی درد مرا باید این داد کند


از شما "خفته ی چند"


چه کسی می ؟آید با من فریاد کند.؟


نظرات 2 + ارسال نظر
شجاعی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://ayatyekta.blofa .com

آنچه خواندم من از این قصه تو/درد و رنج یست که من آلوده آنم
مصرعی از شعر تو در اینجا/ فصلی از زندگی ما انسانهاست
باز نگو حال این مردم که چه بر آنها می گذرد/ شاید این باشد باورشان / که هر آنچه بدان اندیشه کنند و بپردازند/
خطا باشد نه از حلیه ولی.../ اآنچه میکنند از پس یک سادگی است/
سادگی هم خطاست.../ و خدا ستار خطاهاست
....
باور کن این قطعه { اگر با معنی و گیرا باشه } را همین الان و بدن آمادگی قبلی و از سر ذوقی که بعد خوندن مطلب به من دست داد نوشتم....
ارادتمند... شجاعی

مهرداد شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://shuriken.blogfa.com

عِطره خوش فنجان قهوه از برای تو
تعبیر تلخ فالش از برایِ من,
سرخی ِ دل انگیز شقایق از آنِ تو
اندام پرپر گلبرگ از آنِ من,
جام شراب و رقص و سرور از برای تو
اشک صبوحی و ناله ی دل از برای من,

وبلاگ زیبایی داری موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد